понедельник, 27 октября 2014 г.

Як створювався бренд. Ante Kovac - сумки з картинками




  • article_image-image-article.jpg


  • article_image-image-article_002.jpg


  • article_image-image-article_003.jpg


  • article_image-image-article_004.jpg


  • article_image-image-article_005.jpg


  • article_image-image-article_006.jpg


  • article_image-image-article_007.jpg


  • article_image-image-article_008.jpg


  • article_image-image-article_009.jpg


  • article_image-image-article_010.jpg


  • article_image-image-article_011.jpg


  • article_image-image-article_012.jpg


  • article_image-image-article_013.jpg


  • article_image-image-article_014.jpg



  • article_image-image-article.jpg

  • article_image-image-article_002.jpg

  • article_image-image-article_003.jpg

  • article_image-image-article_004.jpg

  • article_image-image-article_005.jpg

  • article_image-image-article_006.jpg

  • article_image-image-article_007.jpg

  • article_image-image-article_008.jpg

  • article_image-image-article_009.jpg

  • article_image-image-article_010.jpg

  • article_image-image-article_011.jpg

  • article_image-image-article_012.jpg

  • article_image-image-article_013.jpg

  • article_image-image-article_014.jpg


У моди дві мети: зручність і любов. А краса виникає, коли мода домагається цих цілей.

Ante Kovac - дизайнерський бренд, відомий своїми шкіряними сумками і валізами, розписаними вручну.  Особливі прикмети: бежева шкіра, ручка-тримач  теракотового кольору, клеймо, майстерно намальовані на шкірі картинки, шви, скомбіновані з підкладкою. Серед речей бренду помічені також і зовсім екстравагантні: валізи і сумки-трансформери ("фішка" бренду). 


Ганна Серьогіна, ідейний натхненник і головний дизайнер Ante Kovac розповіла, з чого все починалося, і яке це - шити ексклюзивні речі в Росії.


Як все починалося


Ідея створювати сумки, розписані сюжетними картинками, народилася давно, а 5 років тому разом з хорватським дизайнером Анте Ковачем, ми втілили її в життя.  Зараз Анте не бере участь у житті бренду, але красиве ім'я залишилося. 


Самими першими були сумки-трансформери, що складаються з окремих фрагментів, які можна носити і разом і окремо. Зараз лінійка набагато ширше, але сумки-трансформери залишилися візитною карткою бренду - таких більше ніхто не шиє. 


Коли ми тільки починали виробництво, багато часу йшло на технічні моменти з постачальниками шкіри, фурнітури, апретура. Чомусь в Росії прийнято відшивати величезні партії за стандартними лекалами, а творчі складні ескізи приймаються скептично. Я їздила по магазинах, майстернях, розмовляла з майстрами і художниками, все дивилася сама вибирала, що підходить, а що-ні. Буває, виробники шиють сумки з меблевої шкіри, досить важкою. Для нас неприпустимо(економити на матеріалах на шкоду якості), і я шукала шкіру якісної вичинки, щоб навіть великий саквояж був зовсім легким. Зараз фурнітуру ми замовляємо в Італії, шкіру - в Туреччині та Італії, хімію і лаки російських і італійських виробників. 


В середньому на одну не дуже складну сумку йде день чистого командного робочого часу. Взагалі у нас два великих фронту роботи: те, що ми шиємо для магазину і те, що створюється на замовлення. Приблизно половина продажів-це сумки, портмоне, саквояжі, які робляться під конкретного людини. У нас чергу "замовних" виробів на місяць вперед - здорово, що люди нам довіряють вираження своєї індивідуальності. Адже  сумка - найбільший, помітний і в той же час дуже особистий аксесуар. Часто до нас приходять з цікавими ідеями дизайну, які ми втілюємо в життя, і, звичайно, у нас є своя колекція "самих" речей.


Наприклад, один замовлення від поета, який попросив розписати велику жіночу сумку, від ручок до дна, своїми віршами. Для цієї задачі ми вибрали техніку випалювання. Потім сумку він подарував своїй коханій. 


Ще один дивовижний замовлення - сумка з величезним написом "СУМКА".  Щоб зробити відбиток, відливали спеціальне клеймо, яке коштувало $400.


Якщо говорити про складнощі, згадується сумка-трансформер для чоловіка, фотографа і мандрівника. 5 частин розміром 40*50, з відділенням для фотокамери, з гумками-тримачами для олівців та запальничок, з поролоновими прокладками. Ми придумували, кроїли і шили її всією командою, вымеряли кожен міліметр, перевіряли якість та функціональність.


Нестандартні рішення в крої та розпису - це виклик, ми любимо головоломні завдання. Нещодавно шили сумку у вигляді флакона парфумів, на кишенях якої зображували венеціанську маску.  У таких замовленнях важливо зробити так, щоб виріб виявилося в підсумку легким, лаконічним і зберегло стилістику бренду. Наприклад, під ім'ям бренду ми не будемо шити червону лакову сумку з Міккі-Маусом, просто тому, що вона не вписується в концепцію. А концепцію ми трепетно оберігаємо, як і три заповіді, яких дотримуємося скрізь і завжди: впізнаваний стиль, якість, швидка доставка індивідуальний підхід (кур'єром в будь-яку точку міста, трансфер в аеропорт, літаком на інший материк). Якщо потрібно, можу сама стрибнути в машину і помчав до клієнта. 


Ante Kovac виповнилося в цьому році п'ять років, і ми запланували ряд нових кроків: буде поділ на luxury і middle-сегмент, зовсім скоро доробимо новий сайт, і думаємо відновити ідею майстер-класів зі створення шкіряної сумки з нуля. Пробний майстер-клас, судячи з відгуків, пройшов "на ура", хоча і тривав п'ять годин. Така заряджена позитивом атмосфера склалася за цей недовгий час, і люди підібралися креативні, готові експериментувати! 


Взагалі кажучи, мені дуже подобається працювати в команді: це життя, пристрасті, постійний пошук ідей, це натхнення. Коли кожен "на своєму місці" і закоханий у те, що робить, ручна робота стає мистецтвом!


 Автори тексту Ганна Серьогіна, Анастасія Тмур.


www.lookatme.ru